kõht 13.09.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 17 aastane noormees ja nooremast peast olin veidi tüse, kuid nüüd viimase aasta või kahega olen saanud heasse vormi ja kaal jne. on kõik õige, 'õllekõhtki' on väiksemaks jäänud, kuid siiski on see ainuke osa mida ma ei ole veel täitsa korda saanud. Olen 186 pikk ja kaalun 79 (suvel olen 3 kilo maha võtnud)
Minu küsimus olekski tegelikult selline, et millised on parimad harjutused kõhule? millistest toitudest peaksin eemale hoidma? et saada kõht vormi.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna kirja teel on harjutusi keeruline kirjeldada, siis viimaseid tasuks ehk küsida mõnelt treenerilt või muretseda endale videotreening, mis mõeldud spetsiaalselt vööpiirkonna arendamiseks. Oluline on, et treeniksite kogu vööpiirkonda ühtlaselt. Mis puutub toitumisse, siis märksõnadeks on loomse rasva vähendamine (juurde tuua taimseid rasvu sisaldavaid toiduaineid) ning piisava koguse puu- ja köögiviljade tarbimine. Kui vaatamata oma vanusele tarbite alkoholi, siis tedke, et alkohol on energiarikkamaid ning enam rasvumist soodustavaid aineid. Seda eriti koos rasvarikka toiduga. Liikuge ja toituge mitmekülgselt.
Heade soovidega, dr.Ehala