kaalu langetamine 22.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas paastulaager on hea mõte kaalu langetamise eesmärgil? Olen 29.a. Olen üks kord käinud, kuid hiljem tuli kaalu veel rohkem juurde. Kas paastulaagris on paljude asjade puhul kasulik?
Tänan
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Paastumine on osa teatud elustiilist ning enamustele nii öelda lääne inimestele on see võõras ja nende organismile harjumatu. Paastumisele peab eelnema ja järgnema teatud kohanemisperiood. Paastumine võib osutuda kasulikuks, kui seda juhivad kogenud inimesed ning kui sellega kaasneb ka muutusi üldises elustiilis. Kui aga jätkate hiljem piltlikult öeldes vanast kohast, võib kasu asemel pigem organismile kahju tulla.
Heade soovidega, dr.Ehala