toidulisand-punane riis 10.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
sooviksin väga infot sellise toidulisandi kohta , mida nimetatakse --punane riis--ja kui kaua võib seda ajaliselt järgemööda kasutada.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kahjuks pean teile vastuse võlgu jääma, sest ma ei oska antud toidulisandit kommenteerida.
Heade soovidega, dr.Ehala