alakaaluline? 04.05.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
14 aastane
42,9 kg
158 cm
Ma toitun korralikult, aga mu kaal läheb aina väiksemaks.
mida valesti teen?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selleks et öelda mida võiksite muuta-parandada, peaksin teadma enam teie toitumise kohta, sest kui kaal langeb on enamjaolt puudujäägid toitumises ning harvematel juhtudel võib kaalulangus olla seotud mõne haigusega.
Heade soovidega, dr.Ehala