Olen 26 a. naine. Mu mees halvustab mind teiste juuresolekul pea alati. Mu ämmale-äiale ei kiida mind kunagi ja jätab mulje, nagu oleks kõik tema tehtud. Rõõmustab ja praalib minu äpardustega.
Koos peole minnes jätab mind üksi, lõbutseb ja tantsib teistega. tunnen kibedust, solvumist ja valu. Üksi koju jäädes olen siiski ainult kurb ja enam ei tahagi temaga koos kuhugi minna. Minuga sel teemal ei räägi- temal probleemi ju pole. Väidab, et armastab mind. Kahekesi olles ka minul probleemi pole.
Tema on rõõmus, mina väga õnnetu. Miks? Mida peaksin tegema olukorra parandamiseks?

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Kui Teid mehe käitumine häirib, siis öelge seda talle selgelt ja otsekoheselt. Mis Teile konkreetselt ei meeldi ja mis tunne Teil on, kui ta seda teeb. Teie olete kurb ja õnnetu tõenäoliselt selle pärast, et mehe käitumine ja Teie ootused tema käitumisele ei lähe kokku. Küsige enda käest, missugused on üleüldse Teie ootused kooselule ja oma mehele ja kas Teie mees suudab neid täita. Samuti selgitage välja, mida tema Teilt ootab. Kas ta tahab, et istuksite alandlikult kodus ja oleksite kõigega rahul, või midagi muud. Kellegagi koos elades on vajalik, et arusaamad ja ootused kattuksid kasvõi osaliselt.