Kas peaksin tõsiselt mõtlema töökoha, ameti vahetamisele, kui ei taha hommikuti tööle tulla, mõnikord on sellest tundest tingitud selline masendus, et kole kohe. Olen kergesti haavatav ja mõnikord nutu äärel ja tunnen, et ei oska ei saa hakkama, kuigi tahaksin sellises kohas töötada ja hakkama saada. Olen selline vaikne ja mitte eriti suur lärmaja ja oma õiguste nõudja, kuigi tunnen vahel, et tehti nüüd küll liiga.
Vahetasin ühe hullu töö teise vastu ja mõnda aega oli kõik tore. Kõige hullem on esmaspäeval tööle tulla, siis mõtlen juba pühapäeval vastikustundega, kuigi mulle öeldakse ära mõtle, ei suuda ma kuidagi end välja lülitada ja põen iga asja pärast. Olen uuel tööl veel ebakindel, kuigi minu töö nõuab kindlust ja teadmisi! Vahepeal ei saanud ka öösiti magada ja hommikuti ei olnud üldse und juba väga vara. Tahaksin väga olla tugev ja õppida olema rahulikum ja ükskõiksem tekkinud probleemide suhtes, lahendada neid ilma paanikata!
Kas asi on töös või on minu isiksus nõrk ja peaksin valima rahulikuma töö nagu lillemüüja. Millised on läbipõlemise sümptomid?
Olin varem elurõõmus ja optimistlik, kas on õige pöörduda kellegi poole või ise hakkama saada!
Ette tänades ja lugupidamisega
Jeti

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Jeti!
Kirjutad, et ei saa vahel oma tööga hakkama. Kas see on Sinu enda hinnang, või kellegi teise? Kui see on Sinu hinnang, võiksid küsida ka mõne kolleegi arvamust.
Kui Sul läheb praegu nii, et Sa päris rahul endaga ei ole, ära unusta, et kohanemine võtab aega. Oled ju uuel tööl.
Kuna oled uue töö endale ise valinud, usun, et see sulle meeldib. Igal hommikul ärgates mõtle meeldivatele asjadele ja olukordadele tööl, ning tõrju ebameeldivad mõtted. Nii mõni aeg harjutades märkad, et tunned end hästi ja kindlalt.
Lõõgastumiseks võiksid tegeleda ujumise või muu spordialaga ja viibida rõõmsate inimest seltskonnas.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.