Olen 25, oma poisiga koos olnud 6 aastat. Meil on probleeme ja me oleme suhteliselt erinevad inimesed ja tundub, et me väga kokku ei sobi. Samas on ta nii armas ja ma hoolin temast tohutult ja ei suuda teda maha jätta. Nii kui me jälle räägime, et "ei tea kas peaks lahku minema" muutun ma nii kurvaks, et mul lausa valutab seest. Ma nutan, ja lõpuks, et lohutust saada, lähen ikkagi tema kaissu ja tunnen, kuidas mul hakkab kergem. Ma olen tohutult kinnihoidev inimene. Ma ei suuda ette kujutada, et ma jäängi temast lõplikult ilma, kuidas ma edasi elan jne. Ma vihkan muutusi, ma nutsin nädal aega, kui mu vanaema kodu maha müüdi, sest mul on sellega mälestused jne. Nüüd on mul üks vana sõber välja ilmunud, kellesse ma kergelt armunud olen, ta on täiesti ideaalne, aga mina ei suuda ikkagi oma poissi maha jätta. Ma tunnen, et teen NII valesti midagi... Ma ei oska seda seletadagi. Samas ma ei ole ju praegu õnnelik. Ma kardan, et kui ma jätan ta praegu maha, siis ma võin seda kunagi kahetseda. Teisalt ma kardan, et kui ma ei proovi, siis ma võin ka seda kunagi kahetseda. Miks ma olen nii otsustusvõimetu ja kartlik muutuste suhtes? Kuidas ma saaks ennast aidata? Või oskab keegi teine suunata mind mõtlema välja, mida ma tegelikult tahan?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Selle otsuse, kumba noormehega koos elada, peate ikka ise tegema. Soovitan mõelda mõlemi noormehe puhul, mis Teid väga köidab nende juures ja mis ei meeldi. Soovitan mõtted kirja panna ja mõne päeva pärast uuesti üle vaadata. Nii võib olla kergem otsustada, mida teha.
Kui olete otsustanud ühe noormehe kasuks, siis ei ole mõistlik pidevalt mõelda sellele, mis oleks saanud, kui oleksite valinud teise noormehe. Te pole otsustusvõimetu, vaid see ongi keeruline otsus, kuna ühega olete harjunud koos olema, ta on Teie jaoks turvaline. Kuid ka teine võib Teile pakkuda turvalist elu.
Muutused on vahel raske taluda.
Häid Jõule soovides!
Irene Kalvet.