Tere,
Olen 21-aastane neiu. Õpin ülikoolis viimasel kursusel, teen sporti. Olen olnud suhtes peaaegu 4 aastat ühe väga toreda noormehega. Tutvusime, kui olin kõigest 17. Viimasel ajal aga on meie suhet rikkuma hakanud minu armukadedus. Ühelt poolt on see ehk põhjendatud- tema füüsiline kontakt teiste neidudega pidudel on minu piiridest üleminek (nt süles istumine, kallistamine..). Teisest küljest aga tean, et ta ei läheks üle selle piiri, mis lõpetaks meie suhte koheselt. Olen aga hakanud aru saama, et kardan pidevalt, et ta lihtsalt ükspäev vaatab mind ja mõtleb, et minus ei ole mitte midagi. Kardan tema füüsilist kontakti (ja ka sotsiaalset) teiste neidudega, sest usun, et kõik on minust andekamad, ilusamad, rõõmsamad ja toredamad ja ühel hetkel ta taipab seda. Võibolla üritan siis alateadlikult kiirendada seda protsessi, et ta üks päev nö "silmad lahti teeb" ning tekitan tülisid ja probleeme ja tujutsen. Olen ise endale elus seadnud kõrged sihid, aga tunnen, et kõik seisab paigal ja ei vii mitte kuhugi. Ma ei tea, mida teha oma elus, milles ma andekas olen, milleks mind vaja on. Võibolla jäi mul see eneseleidmise etapp vahele, kuna 17-aastaselt hakkas tema mu enesekindlust nö ehitama. Ja nüüd vaatan, et mul polegi mingit põhja, iseloomu, isiksust. Ma tahan leida iseennast uuesti ja tahan teha ennast ja oma kaaslast taas õnnelikuks.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Arvan, et õnnelikuna tunneb Teie noormees end siis, kui kodus on rahu ja teineteise mõistmine. Soovitan teil mõlemil rääkida oma ootustest teise rollile. Tehke seda pingevabas olukorras ja olge avatud. Kui Teile ei meeldi noormehe käitumine peol, siis tuleb paluda, et ta käituks teisiti.
Tore, et olete endale eesmärgid seadnud ja küllap õpingud on seotud nendega. Seni on Teil ju kõik hästi, õpite, olete sportlik ja noormees elab koos Teiega. Mõelge rohkem meeldivale Teie elus ja sellele, mis on noormehe juures ja käitumises meeldivat.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.