olen 32 astane naine,kellel üks 10 aastane laps ja teine 3 kuune.mees töötab välismaal.alles see aasta sai ta puhkust 5 nädalat järjest.kuna meie korteris on kapitaalremont siis elan lastega suvilas.kurb on asja juures see et selle 5 nädala jooksul oli ta oma perega mõned üksikud päevad.ülejäänud aja ta oli sõpradega nende perega.kui mehel sünnipäev oli eelistas ta pidada eraldi.kui ma teen sellest juttu,ta vihastab.selle 5 nädala jooksul me lihtsalt tülitseme.küsimuse peale miks ta nii teeb,ta vastas et talle pole kohale jõudnud et on poja isa.vanem laps mul eelmise mehega.aga mina kogu aeg närviline,nutan.olen ütelnud talle et mul pole jõudu enam seda suhet ja perekonda koos hoida.tema palub aga veidike veel aega.ma kardan et kõige rohkem kannatavad lapsed.kõige hullem on see et tema arust ma ilmaasjata paanitsen ja et mina olen kõiges süüdi.ma ei teagi enam mida teha.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Uskuge oma meest ja andke talle aega, sest tal on ilmselt raskusi kohaneda isa rolliga. Teie ootused mehe rollile, tema käitumisele, ei ole saanud sellist vastust, nagu ootasite, seetõttu olete õnnetu. Kui on vähegi võimalik, paluge endale kedagi appi, sest Te olete väsinud. Keskenduge beebile, suuremale lapsele ja endale. Andke endale puhkust, tehke midagi, mis Teile rõõmu pakub. Mõelge sellele, mida mees teeb hästi, mis on temas positiivset, jättes kõrvale solvumise.
Kui Te olete väsimusest üle, suudate rahulikumalt mõelda, tunnete end enesekindlamana ja suudate veel paremini pere eluga tegeleda. Sellel elu etapil on Teie koormus suur, olete tubli olnud, seni üksi hakkama saanud ja saate ka edaspidi. Mõne aja möödudes on mees Teile kindlasti rohkem toeks. Etteheidetest on vähe kasu, mees tunneb ise ka, et käitub Teie ja pere suhtes halvasti, kuid ei saa seda Teile tunnistada. Kindlasti on temal välismaal töötades omad raskused, mida ta Teile rääkida ei soovi ja kurta ei taha.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.