pöördun esmalt oma murega teie poole . nimelt olen olnud vabaabielus 3 aastat. algul tundus ,et kõik on korras ja elu läks ainult paremuse poole . kuna me olime mõlemad just värskelt eelmised suhted lõpetanud, siis tundus kõik veel eriti roosiline. vähehaaval hakkas mees must eemale tõmbuma ja teadmata ,mis põhjustel ainult oma tahtmist ja arvamusi peale suruma. mina olin nagu mingi jobu pidevalt tema kõrval. seksuaalelu meil nüüd täiesti puudub juba terve aasta. olen küsinud,et kas ma pole nagu enam atraktiivne või olen juba teda ära tüüdanud. tema vastus oli ühene .see naine on küll juba nümfomaan,kes kord kuus mehele n.ö. peale käib. olen mõelnud, et kas tasub seda suhet enam päästa ,võib siin tegu olla psühhikaga või on tal teised probleemid,mis vajaksid seksoloogi abi. ise ta peab sellist tundetut elu nii loomulikuks ja ainult meenutab oma aegu õnnetult hukkunud naisega: mida nad kõik tegid, kuidas elasid ja kus käisid. minuga vestlusesse pole mul võimalik teda kaasata, kuna väidab kellele ei meeldi läheb ära. olen omadega täiesti sassis ja ei tea, kas on enam mõtet õunapuu otsast pirnisaaki oodata. olen proovinud ennast igati muuta :kaalust alla võtta ,ennast paremini riietuda olla igati tore perenaine kuid tema poolt ei tule ei ilusaid sõnu ega isegi mitte väikest kallistust . loomulikult on mulle öeldud,see tühipaljas egoist jäta kus see ja teine. siiski arvan,et sellisel juhul on minu arvamus meestest saanud ammendava vastuse ja ei taha enam ühtegi oma elus kohata. kahju ,et see suhe on nüüd mu hinge järjekordse halva jälje jätnud ja minu alaväärsuskomplekside juurde tagasi viinud-et ma pole midagi väärt ja parem,kui ma poleks siia ilma sündinudki ja ,et olen oma elu täiesti valesti elanud ja ainus väljapääs oleks teadagi mis(kindlasti aimate ,mida mõtlen). palun veidikegi nõu kuidas oma elu jälle rööpasse saada?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui Te siiski mehega koos elate, on teie kooselus ka paremaid hetki ja päevi. Kui neid on vähe ja Teie ootus suhtele enam, ei tähenda see seda, et probleem on Teis. Tehke inventuur selle suhte positiivsetest ja negatiivsetest külgedest ja otsustage siis, kas peate selles suhtes edasi elama. Iga inimene on väärtus, nii ka Teie! Kui mees Teie väärtusi ei näe, on tema viga. Ebakindlus on halb kaaslane, keskenduge rohkem endale ja tundke elust rõõmu. Teie mees ei ole "kõik mehed". Küllap leidub ka Teile vääriline kaaslane, kui olete otsustanud sellest suhtest loobuda. Siiski ei soovita kiirustada, vaid püüda rääkida mehega oma ootustest temale ja paluda vastust sellele, millised on tema ootused Teile.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.