Tere!
Mu sõbrad ja tuttavad ütlevad, et olen segu Ally McBealist ja Dharmast (Dharma&Greg) ning tegelikult olen veel "hullemgi" kui need 2 kokku.
Mul on igasugused foobiad. Üks hullem on liftifoobia, mis läks eriti hulluks 2 aastat tagasi, kui lifti astudes jäi hing kinni, käed ja keha kattusid külma higiga, süda kloppis, kõhus keeras, silmad valgusid pisaraid täis jne. Lõpuks ei suutnud ma
isegi liftiuste juures seista. Nüüd, paar kuud tagasi, see lõppes. Kas see võib
korduda?
Lisaks vaevlen veel unetuse all. Õigemini enamus aega olen nii väsinud, et võiksin magada nädalaid ja siis on järsku vahel kuu või kaks kui olen unetu.
Mida ette võtta?

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Sellele küsimusele on lihtne vastus: pöörduge psühhiaatri poole. Näib karm? Ei sugugi. Ma loodan, et Te ei jaga üldist hoiakut psühhiaatrite kui "hulluarstide" kohta. Tsiviliseertud suhtumine oma tervisesse, ka vaimsesse tervisesse, eeldab, et meil kõigil oleks peale oma perearsti ka kindlasti oma usalduspsühhiaater ja psühhoterapeut. Kui Te ennast, või õigemini, kui Teie sõbrad Teid nii kirjeldavad, siis vajate kindlasti mõlema spetsialisti abi. Selline inimene olla võib küll olla isegi mõnevõrra huvitav (sõprade ja tuttavate jaoks), aga endale see kindlasti meeldiv ei ole. Nii et katsuge leida mingi muu viis olla selles ilmas, kergemal ja mõnusamal moel. Nii et, palun pöörduge lähimal ajal nimetatud spetsialistide poole.
Tervitades,
Harri Küünarpuu