mul on selline probleem. Mu isa tapeti 3 aastat tagasi , nüüd on tapjad tabatud ja mind huvitaks kas mul oleks mõtekas minna kohtuprotsessi vaatama. ma kardan, et see oleks psühholoogiliselt väga raske neid mõrtsukaid näha. Või peaksin just minema , et see asi saaks nii öelda üks kord lõplikult läbi.

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Lähedase inimese traagiline surm on üks raskemaid, kui mitte kõige raskem üleelamine, mis meie elus võib ette tulla. Kas minna kohtusse või mitte, sellele on keeruline vastata. Kas asi saab lõplikult läbi või jääb Teid veel painama, sõltub pigem juhtunu läbitöötamisest. Võiksite enne kohtuprotsessi konsulteerida psühholoogiga. Soovitaksin kogenud kriisiabi nõustajat Kaia Kastepõldu Psühholoogilise Nõustamise Keskusest SENSUS. Pärast vestlust psühholoogiga oskaksite selle üle hõlpsamalt otsustada, kas see kohtuprotsess oleks Teile kasuks või kahjuks.