Lp. dr Kalvet
mul on viimasel ajal palju probleeme, nii isiklikke kui tööga seonduvaid.
Tavaliselt varemalt me elukaaslasega arutasime ja diskuteerisime oma probleemide üle, proovisime koos kuidagi lahendust leida. ´Pika peale tema suhtumine muutus, kui ma millestki rääkida tahan, mis mind vaevab, siis paneb tema klapid pähe ja keerab mulle selja. Halvemal juhul lihtsalt tõstab kisa.
Kui on temal midagi, kuulan ma alati ja proovime koos leida lahendust.
Milles võib asi olla??? Kardan, et äkki mina olen midagi valesti teinud.
Jään Teie vastust ootama

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kindlasti pole Sa midagi valesti teinud. Meil kõigil on oma tujud ja mured, mida teistega jagada ei taha. Võib-olla on Sinu mehel mõni probleem ja sellest rääkimine tundub talle nõrkusena. Küsida Sa võiksid ikka.
Alusta mehega kõnelust nii, et räägid oma tundest olukorra kohta ja palud selgitust ja abi olukorra lahendamiseks. Tema käitumine on ju see, mis Sinus segadust tekitab. Püüa olla rahulik ja mõtle enne järele, millist käitumist Sa temalt edaspidi ootad.
Ole ka selleks valmis, et ka temal võib olla soove Sinu käitumise suhtes.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.