Minu järjepidevus viis sihile mõnes mõttes, mõnes mõttes sihist mööda. Mul on nüüdseks kujunenud täiesti tore suhe. 7 aastat kestnud kooselu on viinud sinnani,et oleme väga ideaalsed sõbrad. Igapäev veel ikka üksteisega koos, ja nagu kaks egoisti- nii on meil kõige parem. Maises plaanis täiuslik suhe. Neli aastat kestis kõvasid tülisid,siis aga lõppesid tülid ühtäkki ja mees ei suru mind tegema kodus mis mulle ei meeldi ja soovib luua minuga tulevikku, kuna olime ka mitu korda lahku minemas ja ta otsustas,et ta tahab minuga oma tulevikku jagada ja lapsi saada. Ideaalne-ise ei viitsi abielluda hetkel, kuna ei ole kindel kas lapsi tuleb ja see probleem vaevab mind: sex on mandunud täiesti. Laste tegmiseks võtab ennast kokku,aga muidu vabandab väsimusega. Algul oli asi jälle vastupidi. Minul olid koolid ja palju tööd,aga nüüd olen õide puhkenud ja juba mitu armukest pidanud võtma ja segadust kui palju. Lähen peale tööd koju ja kõik on viimase peal. Õhtusöögid väljas, kallistused ja ühine kodu ja tuleviku plaanid,aga see üks asi on täielik õudus, ja ta ei soostu teemast üldse rääkimas. Kodu on täis juba talle ostetud kassette ja tablette,see talle ei sobi. Ise olen vähe vabam kui tema. Püüan nina peal seista,et asi õnnestuks laste tegemiseksi,aga nüüd on juba tülidki jälle platsis,sest asi nii kunstlikuks aetud ja mehel muidugi surve taga,aga tänu temale olen lastega seitse aastat oodanud ja ei sellest tekib minu viha koheselt nii kui tal ei funktsioneeri. Juba tunne kuidas tänaval mehi vaatan kui sperma doonoreid. Mida soovitate. Olen mõningaid psühholooge ka külastanud ja kui näitan mehe pilti,siis kõigi enam vähem ühene vastus on et tuleks ikka edasi teenida, kuna eesti meestel on palju probleeme ja tema selline ilus nupuke ja nii tore ka veel.
Mida soovitate ette võtta?
Ette tänades! Anna-maria

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Anna-Maria!
Tundub, et ühise kooselu nimel soovid Sa veel vaeva näha -see on tore.
Kui mees antud teemast rääkida ei taha ,oleks hea, kui Sa seda mehe jaoks hella teemat mõni aeg ei puuduta. Püüa olla tema suhtes mõistev ja tähelepanelik, nii nagu oli siis, kui teil kõik hästi oli. Mehele on vajalik tunnetada kontrolli olukorra üle. Mulle tundub, et oled ehk liialt aktiivne ja veidi rahutu antud küsimuses.
Mõne aja pärast võib-olla räägib mees Sulle ise, mis teda vaevab ja koos leiategi lahenduse.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.