Tervist
Olem murlik 32 aastane naine , kes kahtlustab , et tema mees käib kellegi teise juurde. Meil on 3 last ja väiksem on alles 8 kuune. Juba enne rasedaks jäämist polnud meil eriti tormilist suguele. Raseduse ajal puudus see peaaegu täiesti. Peale sünnitust seksime siis kui ma väga lärmi lööma hakkan. Kui teema üless võttan , kas tal on teine, siis olen ma loll ja mõtlen asju välja. Kuid mida muud ma mõtlema peaks. Üheksa nädala jooksul korra vahekorras olla on ilmselgelt vähe. Kaissu ma enam ei tea mis ajast pole saanud. See situatsioon masendab. Nimelt oli tema see kes kolmandat last tahtis. Millek seda siis vaja oli. Enam ei oska kohe midagi arvata. Kas saaksite Teie mind natuke aidata.
Ettetänades

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Unustage "lärmi löömine", selle asemel püüdke pöörata endale rohkem tähelepanu ja olge kõigele vaatamata rõõmus, kui mees koju tuleb. Tehke mehe enda poole võitmiseks meeldiv tegevus. Natuke rohkem tuleks vaeva näha oma välimuse pärast ja kindlasti ei ole kasu mehe sundimisest. Sellise käitumisega, nagu kirjutate, hirmutate meest ja siis ta võibki mujalt "mõistmist " otsida. Flirtige oma mehega nii, nagu tegite tutvumise algusaastatel. Tehke oma olekuga kodu selliseks kohaks, kuhu mees rõõmuga tulla tahab. Küllap mees siiralt last tahtis, tunnete väljendamine on meestel vahel keeruline. Püüdke mehe käitumises näha ainult seda, mida ta hästi teeb, unustadas selle, mis Teile ei meeldi. Varuge kannatust, sest muutused võtavad aega.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.