Palun andke nõu! Hiljuti ilmnes kurb tõsiasi, et mu mehel on armuke. Sain asjale jälile, hakkasin asja harutama ja naine, kellega mu mees kohtub, tunnistas kõik üles. Aga minu mees ei võta midagi omaks, isegi nüüd, kus kõik ilmselge on. Ta käitub väga imelikult, ajab tagasi ja on väga vihane, nagu oleks tema kannataja pool. Praegu ei ela ta kodus (ja ma ei teagi kus, kas selle naise juures või mujal), ära läks ta ise, mina ei ajanud. Olen hirmul, sest ei tea, mida tema selline käitumine tähendab, kardan, et ta n.ö. lööb mulle noa selga. Temaga vestelda pole võimalik, ta on tige ja ennast täis. Oleme koos elanud 15 aastat, mitte küll kõige paremini, kuid oleme hakkama saanud. Veel kuu aega tagasi ütles ta, et hoolib oma perest ega kavatse meid kunagi maha jätta. Kas asi oli nüüd selles, et ta tahtis vaikselt kahte elu korraga elada ja ongi nüüd vihane, et see korda ei läinud? Kas teil on selliste juhtumitega kogemusi olnud?
Ette tänades!

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Taolisi juhtumeid, mil abikaasal on armuke ja inimene käitub veidralt, tuleb psühholoogi töös ette. Tundub, et Teie mees kas ei taha või ei oska seda asja mõistlikult lahendada. Oma mehe käitumise ja tegude eest ei saa Teie vastutada. Küll aga saate mõelda, mida Te ise kõige rohkem kardate, mis Teile haiget teeb ja mida Te teha saaksite, et ennast paremini tunda. Oleks hea, kui saaksite kellegagi juhtunut arutada, kes oleks neutraalne ja aitaks Teil endas selgusele jõuda.