Tere , olen seesama naine 29 a, kes kirjutas mõni aeg tagasi oma probleemist seoses vihkamisega. Asjad ei ole paremaks muutunud. Mul on tekkinud töö juures vaenlane, kes püüab iga hinna eest mulle tagaselja käkki keerata ja ma ei näita seda talle küll välja, kuid tegelikult kardan ma tema alatuid sepitsusi väga. See hirm takistab mul elukoha vahetamist, kuna ta on sellest teadlik ja juba ongi mind osade tulevaste naabritega tülli ajanud ja ma ei tea mida ta kõike veel seal teha võib. kuid endises kohas elada ma ka enam ei suuda, sest mul on lõplikult kõrini sellest räpasest korteriperemehest, kes teises toas elab ja ainult lagastab elamist.
Sabistan ja pabistan, nutan ja vannun. Mind ärritab kõik. Ma ei taha enam üldse töölgi käia , isegi kui seda naist seal poleks. Tahan vaid puhata ja otsida uusi tutvusi, leida endale keegi, kellele mind ka vaja oleks.
Endiselt ajavad mind närvi teismelised ja algklasside lapsed, endiselt on mul kange tahtmine läbi sõimata kõik tänaval suudlevad-kallistavad paarid. Ja ma hoian end vaevu tagasi. Mida ma peaksin tegema, psühhiaatri vastuvõtule sain aja alles 13 maiks, ja ma ei tea kuidas sinnani vastu pidafda. Plaanitsetav korterivahetus on juba laupäeval ja ma kardan nii väga , samas aga jällegi tahan seda teha.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Uues elukohas soovitan kõigepealt minna ja tutvustada end naabritele. Näidake end rõõmsameelsena, tundke huvi naabrite vastu ja rääkige veidi ka endast. Uue inimese ilmumine tekitab alati elevust, kõik tahavad Teid näha, aga olulisem igale inimesele on ennast Teile näidata. Olge siis nii kannatlik ja kuulake neid, saate ise ka väga tulusat informatsiooni. Vihavaenlase teete relvituks meeldiva suhtumisega. Kui keegi on Teist naabritele midagi rääkinud, siis tuleb seda hoiakut muuta endapoolse heatahtliku suhtumisega naabritesse, mitte püüda end õigustada, või võidelda mingite kuulujuttudega.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.