Tere!
Olen 25 aastane, ning olen neljandat kuud lähedastes suhetes väga meeldiva mehega. Ta on hoolitsev, armastav, heatahtlik, tark.
Mul on 3,5a laps, lapse isaga ma enam ei suhtle ammu.
Probleem on selles, et ta ei suuda kuidagi mu lapsega harjuda. Eriti veel, kui tuli välja, et minu lapse isa oli talle kunagi hea sõber. Ta hoiab lapsest eemale, ei räägi temaga ning ei taha eriti kolmekesi koos aega veeta. Samas kahekesi on kõik nii hea..
Samuti tunnetab sellist külma suhtumist minu laps, ning on väga jonnakas kui me oleme kolmekesi, ning samuti hoiab mehest eemale, mis niigi minimaalse kontakti lausa olematuks teeb.
Mees ise seda probleemi on tunnistanud, et tal on raske harjuda, ning ei tea samuti mida teha. Ta on öelnud, laps on armas ja tore, lihtsalt viga on temas.
Olen kõrvalt tunnetanud tema pinget ja ebamugavustunnet ja mul on väga valus seda näha.
Tahaks et laps ja mees saaksid sõpradeks aga ma ei tea kuidas. Seda tahaks ka mees aga ta on öelnud et tal on raske harjuda ja ta ei oska midagi teha.
Samas tunnen seda igal hetkel, et mees minust väga hoolib...
Mida teha?
Ette tänades
Sirly Tartust

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui sinu partner sinust tõeliselt hoolib, võiks ta endaga tööd teha, et muuta oma hoiakut sinu lapse suhtes. Laps on selles eas väga tundlik ja ta tajub enda tõrjutust. Seda enam käitub ta tõrksalt ja ei taha Sind Sinu partnerile "loovutada". Oma hoiakut on võimalik sinu partneril muuta, veetes aega lapsega kaheksi: mängides, jalutades jne. Mees ärgu pretendeerigu isa rollile, vaid olgu lapsele sõber. Isa on ju lapsel olemas, mis sellest, et ta praegu lapsega ei suhtle. Kui patner suudab lapsega usaldussuhte saavutada, siis on teil ka kolmekesi koos turvaline olla.
Jõudu ja edu soovides,
Irene