Tere!
Sellest,kui mu abikaasa ja lapse isa( kellega olime 15 aastat abielus) tapeti, on möödas kuus aastat. Olen uuesti abielus , pean praegust abielu terveks ja õnnelikuks.Oleme teineteist kaua aastaid tundnud ja ta oli minu ja mu poja kõrval ka elu raskeimal hetkel.
Tegelikult leinan kadunud abikaasat siiani. Püüan seda praegu juba hoolikalt varjata.Ei taha, et meie elu häiriks minu kadunud kaasa vari.Siiani tunnen valu ja ängi kõige selle pärast ja süümekaid lapse(nüüdseks täisealise poja)ees.Nad olid isaga suured sõbrad ja oleksin nagu süüdi, et pidi isa armastusest ja sõprusest ilma jääma.
See kõik piinab mind kogu aeg ja olen hakanud põhjuseta nutma, et välja elada kurbust .Kurbade filmide ajal nutan tegelikult oma valu välja.
See on hakanud ka minu tööd segama ja nii mõnegi meeleolumuutuse põhjuseks on jälle see suur kurbuse ja valu tunne.
Just sellise probleemiga tahaks pöörduda, aga ei tea kuhu ja kelle poole.

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Te olete üle elanud väga raske kaotuse. Teie kirjeldatud tunded ja mõtted on loomulikud, kuid arvatavasti ei ole Te saanud ja osanud oma valusaid tundeid läbi töötada ja eluga edasi minna. Mõtted ja mälestused on jäänd Teid liiga kauaks valusalt vaevama. Sellistel puhkudel tuleks pöörduda psühholoogi poole, et koos rasked üleelamised uuesti läbi rääkida, kaotusega leppida ja edasi elada. Usun, et ilma spetsialisti abita on Teil raske toime tulla. Võite pöörduda Psühholoogilise Nõustamise Keskusesse SENSUS, tel 07 441705 ja leppida kokku mõned teraapiaseansid.
Elen Kihl, psühholoog