Olen 24 aastane ja oma mehega koos elanud 6 aastat, meil on 4 aastane tütar. Eelmine nädal tundsin, et mees on külm minu vastu, siis rääkisime ja ta ütles, et ei tea mida tunneb minu vastu. Kuigi ta väidab, et laps ja mina oleme talle väga tähtsad. Ta ise ka ei tea mida teha kuid nõustaja juurde ta ei taha minna. Ta ütles, et tööd tehes tunneb ennast hästi ja ta tahab tööd teha. Ma olen nõus sellega, et ta teeb tööd, mis on ka tema hobi, kuid iga päevaga venivad tööpäevad ikka pikemaks ja pikemaks. Mis siis teha kui pean võistlema tema tööga? Kas pean veidikeseks ajaks tagasi tõmbuma, nii valus on kui õhtul voodis olles pöörab ta mulle kohe selja. Ta väidab, et füüsiliselt olem ma ikka veel atraktiivne aga ... Palun aidake mul mõista mu mehe käitumist, sest armastus ei saa lihtsalt ära kaduda, kirg võib vaibuda kuid armastus mitte. Andke nõu kuidas käituda. Tervitades P.L.

Arst vastas:
dr Katri-Evelin Esop
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS, Praktilise Psühholoogia Erakool SENSUS
Vabandan, et vastan Teie küsimusele alles nüüd ja viivitusega.
Teie probleemi puhul peaks ennekõike hindama Teie suhet enne rahulolematuse teket ja praegu ning selgitama võimalikke muutusi abikaasa ning ka Teie enda käitumises. Sageli teevad inimesed rahulolematuse ilmnemisel selle vea, et hakkavad hellust nõudma, mida siis saades ei olda sellega enam rahul, kuna see pole tulnud partneri algatusel. Selgitamist vajaks kindlasti ka see, miks märkasite abikaasa külmust enda suhtes just eelmisel nädalal ja milles see väljendus. Et pakkuda välja võimalikke lahendusteid, peab ka täpselt teadma, millise abikaasa käitumisega oleksite rahul. Soovitan igati pöörduda psüühoterapeudi juurde. Võite spetsialisti külastada ka üksi, kes Teie suhet lähemalt tundma õppides, oskab soovitada konkreetseid tehnikaid sekkumiseks.