Mida teha siis, kui inimesed on abielus 10-15-20 aastat, mõlemad armastavad tegelikult teineteist, on truud, kuid siiski õnnetud ja suhtega rahulolematud. Puudub lähedus, mis naisele nii vajalik. Naine on nii mõndagi püüdnud ja üritanud, et seda probleemi lahendada. Mees eitab teatud asju ning ei taha koos naisega psühholoogi juurde minna. Kui ta on tarvitanud alkoholi, lööb temast välja avatus, hellus, head iseloomujooned, andeks palumise soov ja armastuse avaldamine. Kainena olles on ta küll jutukas, kuid eelpool nimetatud head jooned temas on peidetud ägeduse, karmusemüüri taha. Ta väldib nendel teemadel rääkimist, mida on napsitanud olekus teinud. Mis probleemid tal võiksid olla? Kas ja kuidas on võimalik taolist abielu tervendada?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Sinu mees on tõesti ehitanud enda ümber müüri. Seda on ta teinud juba ammu, see kaitseb teda. Tarvitades alkoholi, suudab ta sellest müürist üle tulla ja hetkeks oma kaitse unustada.
Meestel on tihti raske rääkida oma tunnetest. Sina räägi ikka oma tunnetest ja ka oma soovidest teie suhtele. Proovi oma hoiakuid ja nõudmisi revideerida.Äkki oled liiga nõudlik mehe suhtes. Sinu rolliootused mehele on ehk sellised, mida ta täita ei suuda.
Proovi harjutada nii: paar nädalat märka mehe käitumises kõike seda, mida ta teeb hästi, kõik muu jäta tähelepanuta. Siis mõtle oma tunnete üle.Ma loodan, et märkad positiivset muutust.
Jõudu ja edu soovides,
Irene.