Tere
kirjutan Teile seepärast et tunnen et kõik ei ole korras...kaugel sellest...Kiri tuleb vist üsna pikk, aga loodan siiski et loete selle lõpuni...
Niisiis olen 25 aastane noormees Tallinnast... Mees ei saa öelda, pigem suur poiss... Asi selles et ma ei saa kuidagi endaga hakkama... Proovin anda Teile kohe tähtsa info lühidalt ära... Olen pärit paljulapselisest perest, rahaga on meil pigem keskmiselt alati välja tuldud, isa ma jälestan (sest on möku ja saamatu, nagu ma isegi vist)(siiski on mul mehelikkusest oma ettekujutus, aga see selleks...)... see siis taustaks...
Probleem on selles et ma ei tunne end 25 aastasena... ma ei ole veel iseseisev (ok, praegu käin veel koolis, seda ma suudan endale andestada, aga teised sellest aru ei saa...), ma ei ole mehelik (loodusepoolt ei ole antud seda füüsist niipalju, olen ülekaaluline, tõsi pikkust mul on, ja see on ainuke asi mis mul head on) seetõttu hoiavad tütarlapsed minust kaarega eemale. Mul pole kunagi lähedasi suhteid olnud... Kui litsides poleks käinud siis oleks veel süütu...
Veel ei oska ma suhelda .... kõikidele on vajalik huumorimeel ja peab juttu rääkima koguaeg....olen väga igav... soorolli ma täita ei suuda... on selline rõhuv ja piiratuse tunne koguaeg ...seepärast olengi selline "luuser", naljakas et seda ise ütlen.... Kardan väljas käia, mõtlen koguaeg et midagi halba juhtub, kardan suhelda, ei talu tõrjumist, täielikult elust võõrandunud... seda ka veel et ka meessoost sõpru pole .... omaealiste maailm on täiesti võõras... no tegelt selles mõttes võõras et ise pole kogenud seda lõbu ja armu ja kõike seda.... Ma olen ka arstide poole pöördunud aga seni ei ole abi saanud...ausaltöeldes kedagi ei huvita see ja arvan et ei osata aidata ka... Võibolla raha eest aitavad ka... seni olen enamasti sellistes tasuta kohtades käinud, aga raha eest kaa.... aga see ärritab mind eriti sest nt. ükskord arstijuures olles ...arst küsis paar küsimust...ma ei osanud vastata... ja lõpuks ütles et tema ei ole see arst.. maksin 75 krooni seansi eest, kuigi see kestis 2 minutit...siis ma olin hästi vihane
Loodan et oskate öelda kust ja kuidas alustada,
H

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Ma katsun Teile vastata, aga ma kardan, et mu vastus saab üsna stereotüüpne. Sellistel puhkudel ei aita miski muu kui ikka psühhoteraapia. Kindlasti peate sattuma õige arsti juurde. Sellise juurde, kellele Te usaldaksite kõnelda asjadest, millest Te ei ole veel ehk rääkinud ja mis aitaksid mõista, mis Teid takistab kaalust alla võtta, mis Teile hirmu teeb elamise ees, niimoodi elamise ees, mis Teile ka meeldiks. Miks ... Küsimusi, mida arutada on kindlasti kui mitte tuhandeid siis sadu kindlasti.
Alustage sellest, et tehke otsus abi saada enese parema mõistmise huvides. Otsustage varuda kannatust, et lõpuks juhtuks see, mida Te ootate, et juhtuks. Otsustage usaldada kedagi, kellega oma raskustest kõnelda. Otsustage, et Te ei lööks käega minu vastuse peale ega arvaks, et veel üks jama jutt, millest miskit tolku pole. Otsustage selle järgi teha. See oleks üsna hea algus. Ja järgmine samm on siis juba psühhoterapeudi otsimine, kellega oma elu üle arutada.
Head otsustamist,
HK