Tere,
Avastasin alles hiljuti, et minu abikaasal on huvi pornograafilise sisuga kraami järele. Isegi kiitles mulle, et 99% meestest on sellised ja tema ei näe asjas midagi halba. Isegi koju on kaasa toonud ühe ajakirja.
See on mulle väga solvav.
Kas peaks liialt muretsema oma suhte pärast või tuleks mehe käitumist aktsepteerida ja pidada seda normaalseks?
Saan aru, et naistel ja meestel on erinev arusaam nendel teemadel.
Ette tänades
K

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kas mees käitub Teiega kuidagi teisiti, jahedamalt? Kui Teie suhted mehega on endised, siis pole muretsemiseks põhjust. Soovitan Teil küsida mehelt, miks ta tunneb huvi sellise teema suhtes. Võiksite avameelselt vestelda seksuaalelust, või on see Teile raske teema. Vastake endale, miks olite solvunud ajakirja peale. Ta ei toonud ju koju teist naist, vaid ajakirja. Sellistes ajakirjades on mitte ainult pildid, vaid ka nõuandeid seksuaalelu kohta. Soovitan ka Teil ajakirjaga tutvuda ja siis mehega teemat arutada. Ajakirja lugemine ei vähenda tema huvi Teie vastu, seda ei peaks kartma.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.