Tere! Ma ei tea kelle poole pöörduda. Olen noor abielunaine. Kui olin noor armusin poistesse. Asi selles et olen abielus, aga mul on alati olnud mingi tõrge mehe seksuaalsete puudutuste vastu. Kaks aastat tagasi armusin sügavalt naisterahvasse. Emotsionaalne side on kahe poolselt väga tugev, nii arvan et mulle meeldiks kui ta puudutaks ka mu keha. Probleem on selles, et oma maailma vaate järgi ma ei saa aksepteerida sellist suhet ja muidu armastan ka oma meest kui seksi poleks. Olen olnud juba kaks aastat dilemma ees. Tundub et mida iganes ma teeks, see tekitaks vastuolusid mu enda sees. Olen väsinud sellest kõigest. Proovisin rääkida psühholoogiga, aga ta ei aktsepteerinud mu maailmavaateid ning soovitas järele proovida selle naisega. Ma ei saanud tema arvamusega nõusse jääda, sest mu maailmavaade on väga tähtis osa minust. Kust ma võiksin abi leida?
Tänan!

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
See ei ole kerge küsimus. Keegi ei tea täpselt, kuidas on õige toimida. Kui oleks üks õige lahendus, siis polekski ju probleemi. Homoseksuaalsus iseenesest ei ole häire ega ebanormaalsus, kuid üsna mitmetel põhjustel tekitab see probleeme. Üks põhjusi on just see, millest Teie kirjutate, iseenda veendumused. Teie veendumused ja tõekspidamised ei luba seksuaalsuhteid omasoolisega. Abi võiks olla pikemaajalisest psühhoteraapiast. Teie mõtted, tunded, uskumused, nende kujunemine ja veel palju muud, nõuaks läbitöötamist. See annab võimaluse jõuda endas rohkem selgusele. Leidke endale psühhoterapeut, kellega Te tunnete, et koostöö klapib. Ärge oodake häid nõuandeid ja lihtsaid lahendusi. Psühhoteraapia protsess annab võimaluse ennast uurida ja soovi korral midagi endas muuta.