Natuke siis eellugu.
Olen alati olnud energiline ja hakkaja tütarlaps. palju tuttavaid, sõpru, ja toetav pere.
18 aastaselt sain emaks, lapse kõrvalt sai keskkool lõpetatud ja midagi ei jäänud tegemata.Samuti olen ilusti suutnud käia ülikoolis ning ka täiskohaga tööl alates sellest kui laps sai 2 aastaseks
Peale 5 aastatst kooselu sai lahku mindud, laps jäi minu juurde, ning kohtub isaga tihti. samuti sai vahetatud keskkonda ja kolitud Tallinnasse, töö eriti stressi ei tekita ja lapsega suhteliselt head suhted.
nüüd olen elanud lapsega kahekesti juba pea poolteiost aastat, muidugi on olnud ka suhteid kuid mitte midagi püsivat.
Töö on istuv, kuid õhtuti peale tööd ja lasteaeda käin lapsega alati värskes õhus jalutamas..
viimasel ajal aga tunnan kuidas lihtsalt enam ei jõua ja et olen närviline ja pahandan lapsega liigapalju ning püüan leida rohkem võimalusi üksi olemiseks.
Tuttavad ja sõbrad ei pane seda tähele kuid ise tunnen kuidas vahel lihtsalt pisarad jooksevad mööda nägu alla kuigi ise mingeid emotsioone ei tunne.
lisandunud on veel migreen ning madal vererõhk.
Perearst ei tahtnud antidepressante väljakirjutada, et tõenäoliselt lihtsalt srtess, kuid kas äkki peaks ikka midagi tegema. Sest tõenäoliselt sellepärast et pean last ise kasvatama ei lase paljudel emotsioonidel tekkida ja välja paista ning neid on kogunenud päris palju.
Kuidas saaks elurõõmu ja energia tagasi

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Loodan, et Jaanipäeva ootus ja mitu vaba päeva annavad Teile võimaluse väikeseks puhkuseks. Teie elu on kulgenud väga aktiivselt ja kohustus lapse kasvatamise pärast, see kõik võtab palju energiat. Arvan, et vajate puhkust, mitte rohtu. Tore on see, et tohter ei pea vajalikuks Teile rohtu kirjutada, seega olete terve. Võiksite veidi oma ülesandeid teistele usaldada. Lubage isal rohkem tegeleda lapsega, siis jääb Teil enda jaoks rohkem aega. Kõik tuttavad ja sõbrad toetaksid Teid, kui nad teaksid, et vajate vahel abi. Ärge kartke näidate enda jaoks turvalistele inimestele, et olet väsinud ja vajate abi. Kui Teil on siiski soov olla rohkem lapsega koos, võtke ette uuesti mingi õhtune tegevus, siis on laps rahulik ja pole põhjust lapsega pahandada.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.