Tere!
Olen saanud inetu teoga hakkama- süüdistasin oma abikaasat asjatult ja heitsin ette vanu mitmeaastataguseid situatsioone, kus ta inetult minuga käitus... aga me olime lõbusas seltskonnas ja olin ka alkoholi tarbinud, see inetu veslus-õigemini monoloog, oli küll meie kahe vahel, nii et keegi teine seda ei kuulnud. Õnneks! Mul on väga halb peale seda armukadedusstseeni...Muidugi, et abikaasa ütles vastu ka väga, väga inetuid sõnu. Ma järgmine päev vabandasin ja küsisin ta käest, et kas ka tema kahetseb oma sõnu, siis ta vastas , et tal pole küll midagi kahetseda.... Ja nüüd on sellest mitu päeva möödas ja me pole siiani ühtki sõna vahetanud, ja mul on nii nii halb, et...Unes näen ainult koshmaare ja...Ja ma ei tea mida edasi teha, see vaikus rõhub, aga rääkida ka omavahel ei saa, kuna ta irvitab ja ütleb, et mis sa veel tahad?!
Ma väga paluks abi,
Kati

Arst vastas:
dr Elen Kihl
Psühholoogilise Nõustamise Keskus SENSUS Tartu ja Pärnu osakonnad
Lp. Kati!
Omavahelised suhted ei lähe halvaks üleöö . See, et teie vahel toimus inetu sõnavahetus, ja et te kumbki ei oska tüli lahendada juba mitu päeva, iseloomustab arvatavasti kogu teie suhet. Tõenäoliselt tuleks teil maha istuda ja omavahel läbi arutada kogu oma kooselu, ootused teineteisele, tundeid jne. Abiks oleks muidugi paariteraapia, kus saaks koos kogenud perenõustajaga probleeme vaagida. Tülid on mõnikord meile vajalikud, et saaksime iseenda käitumise ja oma suhete üle järele mõelda ja midagi ette võtta. Konkreetse tüli lahendamiseks oleks siiski hea leida sobiv moment ja abikaasaga sellest rääkida.