Kuidas käituda, kui peaaegu 60 mees ainult sõimab, otsib mulle vigu, magab eraldi. Ma enam ei jaksa. Ta läheb nii vihaseks, et lubab mind maha lüüa.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan pöörata tähelepanu oma vajadustele, jättes mehe poolt tuleva hoolimise kõrvale. Tegelege meeldivate tegevustega, pöörake tähelepanu oma välimusele, ostke endale mõni meeldiv riideese, ehe. Muutke oma soengut. Tegutsege selle nimel, et enda tuju tõsta. Kui mees Teid kriteseerib, ärge reageerige ja ärge hakake temaga vaidlema. Kui Te olete endaga rahul, siis ei loe ju, mida teised arvavad. Käige sõpradel külas, teatris, kohvikus ja nautige olemist inimeste seas, kes Teist lugu peavad. Mõne aja möödudes, märkab mees, et olete kaunis ja kallis naine.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.