Mul on tunne, et miski on minus väga väga valesti.Lähisuhetes hakkavad mind häirima teise inimese mingid käitumisjooned, ütlemised, näokujud mida ignes ehk paljud täiesti tavalised ja normaalsed asjad. Suhte alguses seda ei ole, see tekib tavaliselt inimesega lähedasemaks saades.
See kulmineerib sellega et ma ei suuda selle inimesega enam koos olla ja hakkan temaga koosviibimist ignoreerima ja temaga tõrjuvalt käituma. Tõrjuvalt selleks et ta enam ei tahaks minuga koos olla. Ja täpselt nii se paistabki - hoolimatusena. Sest ma ei suuda teisele seda välja öelda ja kas peangi, sest viga ei ole ju teises. Võib-olla olen ma valede inimestega koos olnud, võib-olla ma ei ole neid inimesi tegelikult armastanud. Seda ei juhtu inimestega, kellega ma suhtlen töö, sõprus või muul tasandil, sest me ei lävi 24/7 koos.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teiega on kõik korras! Küllap pole Teie teele veel see "õige" juhtunud, aga kindlasti ta tuleb. Armunud inimesele tundub, et kallimal pole ühtegi halba käitumise viisi. Mõne aja möödudes hinnatakse kaaslast teisiti. Kui alustatakse kooselu kellegiga, siis ei saa nõuda ja loota, et kaaslane käitub igas olukorras selliselt, millised ootused tema rollile on. Kokku saavad kaks erineva harjumusega inimest ja koos elades lepitakse kokku käitumine, mis mõlemat poolt rahuldab. Töökaaslaste suhtes esitate neile teised rolliootused ja lepite kergemini sellega, kuidas nad käituvad.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.