Tere! Minu nimi on Olga. Ma elan Narvas, kus ei ole psühholooge, vähemalt mina ei tea ühtegi. Mul on väga tõsine probleem, millepärast olen juba mõnda aega depressioni seisundis. Algas kõik sellest, et mina sünnitasin lapse ning arstid ütlesid, et mina ei tohiks midagi süüa (ainult keedetud kartul ja vesi), nelja kuu jooksul ei süünud ma tõesti midagi, aga pärast ma alustasin süüa absoluutselt kõike ja eriti selliseid asju, mis on väga kahjulikud (krõpsud, Coca-Cola, šokolaad, saiakesed, tordid jne.) ning väga suurtes doosides. Süües tunnen ennast õnnelikuna aga pärast tunnen, et olen väga paha ja rumal inimene, kelle põhirõõmuks on paks kõht. kuue kuu jooksul lisasin 20 kilogrammi, selle teadmine teeb mind veelgi õnnetumaks. Ma saan kõigest ise aru, et see on kahjulik, et nii ei tohi, aga ei saa midagi endaga teha. Palusin isegi oma abikaasat, et tema ei annaks mulle nii palju süüa, aga see ei vii kuskile, kuna hakkan teda lihtsalt vihkama ja söön siis kui ta magab või teda ei ole. Mida teha? Kuidas ma võiksin endale aidata, ma ei või enam nii elada... Aidake mind palun!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Olga!
Aidata saate end nii, et muudate oma eluviisi.
Soovitan laenata raamatukogust M. Zilmeri raamat "Normaalne söömine". Sealt leiate juhised, kuidas toituda ja lugeda on seda ka tore. Siis soovitan liikuda palju värskes õhus. Paluge, et mees toetab Teid, kuid mitte keeldudega. Minge koos mehega jalutama. Vaja on Teil taastada enesekindlus ja olla leplik oma keha suhtes. Püüdke unustada oma kaal ja mõelda selllele, kui tubli ema Te olete, kui tubli naine oma mehele... Mõelge sellele, mida kõike Te teete hästi ja ärge kurjustage endaga.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.