Minu 18 a poeg tarvitab liigselt alkoholi. 4-5 päeva järjest , paar päeva kaine jälle nädal ja nii kogu aeg.Ta ise ei arva et on midagi valesti. Talle meeldib purjus olla, olevat palju huvitavam. Olen rääkinud ja rääkinud, igasuguseid takistusi seadnud,et ta ei pääse kodunt välja, võtnud ära kord riided, kord raha, kord auto.Ei aita ei jutt ega mitte miski. Ei suuda seda enam taluda.Olen nõus teda ükskõik millisele ravile või nõustamisele viima,ta ise aga keeldub ja on oma eluga rahul just sellisel kujul.Mina aga ei ole. Olen mõelnud isegi enesetapule. mida teha.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Ootused teiste inimeste käitumisele ei vasta tihti sellele, kuidas need inimesed käituvad. Teie ootused poja suhtes on sellised, mida tema kahjuks ei soovi (ei suuda, ei mõista) ellu viia ja leiab, et see on tema elu ja tema otsustab ise, kuidas seda elada. Soovitan Teil jääda rahulikuks, kuid siiski anda teada, et selline alkholi tarbine Teile ei meeldi. Noormees peaks leidma asendustegevuse, mis ei oleks seotud alkoholi tarbimisega. Siin saate abiks olla nii, et pakute talle tegevusi koos perega( Teiega), mis näitaks talle, et ilma alkoholita on huvitav elu võimalik. Oluline tegur on sõbrad Teie poja elus ja selles vanuses on loota , et need muutuvad ja noormees kohtab teisi inimesi, kelle väärtushinnangud on teised. Alkoholi ja muu sõltuvusega tegeletakse Wismari t. haiglas Tallinnas, kuid noormehe enda soov midagi muuta on oluline.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.