Tere. Olen 28 a ja abielus juba 10 a.Minu mure on järgmine minu mees petab mind.Kõik algas juba siis kui lapseootel olin andsin andeks sest eks rase naine on ikka vahest tüütus küll. Hiljem aga hakkas see olema juba tihedamini nii et need naised olid minu söbrannad kellega ta alati flirtis ja ilusaid sõnu jagas...Isegi üritas ühega koos elada.Ise olen omaarust hea naine käin tööl kodu on korras lapse eest kannan hoolt ja seksuaalelul pole ka midagi viga vahest saab seda kolm korda päevas.Iseenesest olen teinud kõik hea oma mehe jaoks sest armastan teda väga ta on mulle kogu mu maailm.Oleme sellest mehega rääkinud et miks ta nii mulle teeb sest alati kui ma teda saan siis ta lülitab mu telefoni välja vahetab paroolid et ma ei saaks nende naistega suhelda.Ma sugugi ei nuhi tema järgi olen lasknud tal teha mis ta tahab aga mu süda tunneb kui miskit on vale ja siis iseenesest tulevad need asjad välja ja nüüd möned päevad tagasi oli jälle sama olkuord kus ta ilusaid sõnu mu söbrannale jagas...Minu abikaasa ütleb et ta ei tea miks ta seda teeb talle meeldib jahti pidada ja kui ma küsin et kui kodus pole kõik korras siis äkki lahendame mure ära siis tema aga et kodus kõik korras aga mulle lihtsalt meeldib see ja kõik. Ma saan aru mehed vajavad vaheldust ja ma pole vastu kui ta mõne litsi leiab ja magab temaga aga minu söbrannad ....Ma olen nii kurnatud ja löödud pole söögiisu pole naerutuju ja tööl ei taha käia,süda nii haige ja ma tean et ta ei lõpeta neid nalju kunagi. Andke nõu mida ma peaksin tegema mida ütlema sest igakord kui ta seda teeb langeb mu kaal 6 kg võrra ja mu närvid lihtsalt ei pea vastu.Armastus ei ole ju reetmine see on usaldus ja ausus aga ta valetab koguaeg ja varjab ja siis ütleb mulle et armastab mind.See pole ju armastus. Ei jõua enam elan ainult lapsele andke nõu palun sest armastan ikka oma meest ja ma ei taha teda maha jätta aga ma ise arvan et see pole norm.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Olete tubli naine ja hea, kindel kaaslane. See Teie mehele meeldib ja selle eluga on ta väga rahul. Siit tulebki Teie jaoks kurb tõde- miks ta peaks enda käitumist muutma. Mehe elu kulgeb just nii, nagu talle sobib ja tundub, et teiste arvamus talle ei loe.
Teie saate oma käitumist muuta, või suhtumist olukorda. Raske on muuta kellegi käitumist, eriti siis, kui see inimene midagi muuta ei taha. Abielus tuleks ikka teineteisega arvestada ja austada kaaslast. Armastate oma meest, kuid tuleks ka ennast armastada ja austada oma vajadusi. Kui Te sellega ise hakkama ei saa, tuleks pöörduda psühholoogi jutule ja kiiresti. Teie tervis on oluline, et Te suudaksite kasvatada oma last.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.