Tere! Minu suureks probleemiks on punastamine. Olen selle kohta lugenud ka et ongi kohe selline "foobia" olemas. Niikui satun tähelepanu keskpunkti, või pean poes järjekorras seisma, vahel niisama kellegiga suheldes, teinekord väljas söömine, ootamatud olukorrad. Tunne on selline et kõik asjad ajavad punastama ja see hakkab väga sügavalt mu elu segama. Ei tea mida peale hakata või kuhu pöörduda? Kas oskaksite nõu anda. Lapsena ja teismelise mul sellist probleemi ei olnud, algas juba aastaid tagasi ja olen praegu 24 aastane.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kas Teie arvates inimene, kes punastab, on mingil moel inetu, rumal, jne.? Mina arvan, et puna inimese põskedel temast teisiti mõtlema küll kedagi ei pane. Nii siis soovitan enesekindluse taastamisega tegeleda. Kirjutate, et teismelisena seda probleemi ei olnud, siis küsiksin, mis enesehinnangut on mõjutanud? Mis mõtted Teil tekkivad punastamisega seoses? Katsuge nendele mõtetele jälile jõuda ja püüdke neid mõtteid vaidlustada, kui nad on Teid häirivad. Kui Te omal jõul sellega hakkama ei saa, siis pöörduge psühholoogi vastuvõtule. Koostöös temaga saate kindlasti kergendust oma probleemile.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.