Aasta alguses oli mul depressioon ja arts kirjutas antidepressandid, mida manustasin 5 kuud. Olemine oli oluliselt kergem küll. Pärast antidepressantide söömise lõpetamist hakkasid maovalud ja septembris selgus, et mul on maopõletik koos bakteriga. Nüüd tegin läbi kolmikravi ja olemine oli parem, kui viimasel ajal olen kogu aeg väga närvis, kardan et valu tuleb tagasi, kuijutan seda endale ette ja kardan kõige hullemat. Viimastel päevadel iiveldab ja süda klopib ja pea käib ringi. Kas on tegemist ärevushäirega ja mida peaksin selleks tegema et sellest vabaneda?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kuna Teil on oskus endale asju ette kujutada, siis tuleb see panna end teisiti teenima. Nagu Te aru saate, on Teie enda sisendusel (mõtetel) enda jaoks tugev mõju. Kui tohter on Teid terveks ravinud, siis tuleb seda uskuda. Nüüd tulebki Teil unustada see, et valu tagasi tuleb, vaid mõelda, et olete täiesti terve. Iga kord, kui hakkate mõtlema oma võimalikule tervise hädale, võtke ette mingi tegevus, mis mõtted mujale juhib ja kinnitage endale, et tervis on korras. Olen veendunud, et saate hakkama ise.
Kui tunnete et ise toime ei tule, pöörduge psühholoogi poole.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.