Tere.
Tegime siis sõpradega kanepit (esimest korda) ja kui asi hakkas mõjuma, tuli mulle peale jube paanika/hirmu hoog ja oksendasin. Hulluks ei läinud, lihtsalt endale tulid värinad peale ja oli hirm. Hommikuks oli kõik korras.
Proovisin teist korda ka ja jälle sama. Tuli hästi järsult peale ja kadus alles peale mõnda tundi.
Kanepiga ei tohiks sellist asja juhtuda ja sellepärast ma arvangi et tegu on psühholoogilise probleemiga. Kraam oli korras kuna teistel asi mõjus.
Probleem on nüüd selles, kui mingi asi meenutab mulle seda kanepi asja (näiteks kui õues on külm ja tulevad värinad peale) siis ma ma hakkangi mõtlema, et äkki ongi see nüüd seotud selle korraga ja mis nüüd saab..jne. Äkki satun paanikasse lähen hulluks ja sõbrad peavad imelikuks. Siis visatakse koolist välja...jne. Tuleb peale (surma)hirm ja et nüüd ongi mul elu läbi ja muutungi hulluks.... Ühesõnaga, sellised haiged mõtted.
Kui esimest korda ilma kanepita mul see asi tuli (tänu sellele kuna nägin filmi, kus oli mainitud lõhenenud isiksust ja hakkasin kartma et minugagi juhtub nii), siis olid mul peal värinad, hirmutunne ja süda paha (okset ei tulnud). Mitu tundi oli nii ja siis kuidagi jäin magama. See kord oli ka mul väikene palavik ja osa arvatavasti oli tingitud palavikust.
Järgmine kord (see psühholoogiline asi lööb välja kui ma olen üksi (magama minnes, telekat vaadates) enamasti õhtuti ja hakkan asjade üle järele mõtlema) ei olnud asi nii hull, tulid peale ainult jalgadele värinad ja süda läks pahaks. Kolmas kord ei tulnud enam värinaid vaid lihtsalt oli paha olla ja hirm. Kui tegevust on, siis pole probleemi - see asi ei löö välja.
Mõned päevad tagasi nägin unes, et hakkan tõmbama ja siis ärkasin ehmatusega ülesse.
Kui ma hakkan sellele asjale mõtlema, siis tekkib väikene hirm ja paanika ning süda läheb pahaks...mida rohkem ma sellele püüan mitte mõelda, seda rohkem ma sellele mõtlen.
Keegi peale minu sellest midagi ei tea, kuna see ei paista välja vaid on minu peas.
Mis see on? Kas on lootust kunagi sellest lahti saada? Kui jah, siis mida peaksin tegema (mida saaksin ise teha)?
Jään vastus ootama,
16 aastane suure murega poiss.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kirjast võib järeldada, et olete tundlik noormees ja küllap sellised nähud on organismi kaitse mürkide suhtes. Minule jääb mõistmatuks, miks Teil oli vaja veel kord oma organism proovile panna. Inimene ei ela ju selleks, et end mürgitada ja ühest ebameeldivast kogemusest peaks piisama, et loobuda igasugustest katsetest. Kui Te suitsetate, tuleks mõelda ka sellest loobumisele, sest Teie orgamism ei talu selliseid ekstreemsusi. Samas olete piisavalt vana, et suudate sõprade survele mitte järgi anda ja julgelt "ei" öelda, kui midagi seltskonnas pakutakse.
Soovitan leida võimalus koostööks psühholoogiga kui tunnete end jätkuvalt ebameeldivalt.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.