Tere!Oleme elanud naisega koos umbes neli aastat kasvatame koos ühist poega jne.Kuid viimasel ajal on tekkinud meil vaidlusi ja ka tülisi mis kogu aeg aina tihenevad ja muutuvad vägivaldsemaks olgu siis alustajaks pooleks mina või naine.Põhjuseks olgu siis et tema tahab terved päevad veeta kas arvutis või sõbrannadega kes samas ässsitavad teda minu vastu.mina aga kipun sõpradega ülearu napsutama.on kadunud omavahel vahekorrad.mina muutun samas ka üha rohkem armukadedaks süüdistades et tal on keegi teine.järgneb jälle kisamine ja karjumine ja üksteise peksmine.ausalt olen juba väsinud sellest kõigest.sooviksin et kõik oleks jälle normaalne.Äkki oskat anda nõu mida teha kuhu minna.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Sõna "abielu" esimene pool "abi" näitab, et koos elamine eeldab teineteise abistamist. Kõige rohkem vajab abi teie väike poeg! Temale on vaja nii ema kui isa ja meelsasti soovib ta, et kodus oleks vanemate suhted head. Ta peab tundma, et teda armastatakse ja et ema ja isa teineteist armastavad.
Leidke võimalus rahulikuks vestluseks naisega, et rääkida oma ootustest teineteise rollile. Kuulake ilma sekkumatta mida naine ootab ja paluge naist end ära kuulata. Siis tuleks kokku leppida edaspidine käitumine nii, et mõlemad loobuvad millestki teise soovil. Kui ühest vestlusest ei piisa, korrake. Kui tundub, et ise hakkama ei saa, tuleb pöörduda psühholoogi poole.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.