Tere!
Olen 15.a tüdruk,ma elan emaga koos,võõrasisa ka,mul oli päris raske lapsepõlv(isa ja ema jõid ja pidutsesid),öösel jäeti mind üksinda koju,nutsin palju.Nüüd kui aeg on mööda läinud olen rohkem omaette,emaga ma hästi läbi ei saa,kui ma midagi teada tahan öeldakse mul pole aega jne.
Kohtusin pool aastat tagasi ühe poisiga,temaga koos tunnen ennast kindlalt ja turvaliselt,kuid ajuti tulevad mul hood,käed hakkavad värisema,mõnikord ninast verd jooksma,tekib tunne nagu tahaks lahkuda......
Ma ei usu,et see mõni puberteediaja probleem on,tahaks saada professionaalset abi selles suhtes.
Aitäh!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan Sul oma probleemi suhtes nõu pidada perearstiga. Palun tee seda kindlasti.
Mulle pole arusaadav, kas need "hood" on sel ajal kui Sa oled noormehega koos, või mõnel muul ajal?
Oletan, et need ei sõltu noormehe juuresolekust. Kui Sul tekkib jälle see "hoog" - püüa aru saada, millest Sa sel hetkel mõtlesid,või mis toimus Sinu ümber ja mida tundsid. Kui vähegi võimalik, kirjuta igakord üles.
Kui hiljem lugedes kirjapandut tunned, et see on negatiivne mõte või tunne, proovi see ringi muuta positiivseks.
Kui Sa muutust ei saavuta, võiksid pöörduda psühholoogi vastuvõtule.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.