Tere! Mul on selline mure, et olen olnud oma elukaaslasega pikalt koos, on tulnud ette petmisi tema poolt (päris mitmeid), aga tahaksime ikka üritada saada oma suhet järjele. Meil on ka laps. Olen tõesti üritanud olla mõistev ja andestada ning unustada need petmised ja teised, kuid alailma on tal ümber palju väga kenadest naisterahvastest "sõpru". Ma ei tea, kas ta mind nendega või mitte. Igatahes usaldada ma teda enam ei suuda. Kahtlen kõiges mida ta räägib, aga lahku minna ka nagu ei suuda. Ei oska ollagi temata. Ja mida tihedamini ta oma sõpradega suhtleb, seda rohkem me tülitseme. Kui üritan selgitada oma seisukohta, siis olen kohe asjad üle dramatiseerinud. Alati kui üritan nt ise välja minna lõõgastuma, saan vastuseks et palun mine. Ja kui hakkan uksest välja astuma, saan ikka mürgised laused kuklasse, et lähen ringi laskma.Olen sellest kõigest nii väsinud ja tundub, et kõik muu elu hakkab ka kokku kolinal vajuma. Ei oska isegi kuhugi sellega pöörduda.
Äkki oskate soovitada kas peaksin pöörduma nõustaja või psühholoogi juurde ja kust mõnda leida?
Tänud (kiri sai segane, loodan, et saate aru mida mõtlesin)

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Võiksite pöörduda psühholoogi jutule, temaga koostöös saate kindlasti abi. Psühholoogiga töötades võib olla vajalik ka abikaasa osalemine, kuid seda otsustab juba tema. Seniks soovitan pöörata oma soovidele rohkem tähelepanu ja püüda tegeleda millegi meeldivaga. Muutke enda juures midagi (uus soeng, uued riided) ja nautige seda, et hoolitsete enda eest. Püüdke mehe suhtes olla veidi vähem kontrolliv ja mitte pöörata mehe väljenditele liialt suurt rõhku. Muutke enda hoiakut mehe suhtes, lubage talle vaba liikumine, vähemalt mõni aeg. Psühholoogide kohta saate infot infotelefonidel, või internetist.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.