Tere. Olen 25 aastane noormees ja elan koos tüdrukuga, kooselu on kestnud umbes 3 aastat. Mina armastan oma tüdrukut väga ja tema väidab sedasama. Kuid mulle tundub, et talle sellest ei piisa. Ta väidab, et talle on teiste meeste tähelepanu oluline ja selle nimel on ta valmis tegema tegusid, mis mulle kohe üldse ei meeldi. Näiteks üritab ta meeste seltskonnas paista vaba tüdrukuna(ei tunnista mind), ta naudib teiste meeste seltskonda, on väitnud, et ta tahab et teised mehed teda suudleks, loob selliseid olukordi, et see saaks aset leida, kirjutab salaja töökaaslasega (mitte midagi lubamatut, aga siiski varjab seda minu eest). Ta on mulle öelnud, et ta öhtuti tööjuures ootab olukordi, millal see mees sinna tuleb ja nad saavad vestelda. See noormees pöörab talle tähelepanu ja teeb komplimente (Nad on plaaninud minu seljataga päevaks Pärnusse sõita, tüdruk väidab, et see on normaalne, et tema lihtsalt reisikaaslane). Need on asjad mida ma tean, kuna ma teda enam usaldada ei saa, siis mõtted sellest, mis seal veel olla võib, ajab mind hulluks.Mul on tekkinud tunne, et ta on temasse vist armunud ja meievahelised suhted on ka jahtunud. Lisaks sellele olen mina väga armukade inimene . Tänaseks päevaks on asi nii hulluks läinud, et iga väiksemgi pisiasi tekitab minupoolse armukadeduspurske. Ma armastan teda väga ja tahaks temaga veel pikka aega koos olla. Mulle endale tundub, et selle taga seisab usalduse puudumine, kas on võimalik kuidagi usaldust taastada, või tekib see pikkamööda ise tagasi? Juba pikemat aega on ta väitnud et ta enam selliseid asju ei tee, kuid ikkagi tuleb uusi asju päevavalgele. Mul on tunne , et ta vist ei suuda muutuda. Mina niimoodi ei saa! Kas pean kannatama ja ootama, et asi muutub või saan ma ise midagi ette võtta. (rohkem tähelepanu ja tunnustust olen talle pakkunud, seda enesekindlamaks ja julgemaks ta muutub ja seda kaugemaks ta minust jääb.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Neiule meeldib võita meeste tähelepanu. Selles väites on ehk vihje neiu tähelepanu uuele võitmisele. Püüdke olla neiu suhtes näiliselt ükskõiksem, et tal ärkaks kahtlus Teie jahenemise suhtes. Samuti pole mõistlik talle etteheiteid teha. Kui kodus teete skandaali, tõstate häält, ongi tal põhjust minna mõne "mõistva" sõbra juurde. Teie kirja viimane lause kinnitab Teile, et hetkel tuleb käituda temaga vastupidiselt. Armukadeduses on vihje omamisele, teise inimese kontrollimise vajadusele, see ei meeldi eriti kellelegi. Olge ise enesekindlam, siis ei ole armukadedus Teie probleem.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.