Ma hakkasin kartma seda, et jään üksi. Ma olen 25.a. naine. Minu esimene pikk suhe mehega kestis 3.a. ja pärast me läskime lahku. Tema kogu rääkis, et tahab minuga abielluda ja koos elada ja aga millegi pärast ei teinud ta sammu kooselamiseks. Kohe peale seda kui läksime lahku, ta hakkas koos elama teise naisega. Pärast mina leidsin teise mehe. See oli tõesti Armastus. Me olime koos umbes 1.5 aastat, kui ma sain teada, et ta käis puhkusel teise tüdrukuga (nad olid tuttavada umbes 1 kuu) ja nüüd ta elab temaga koos. Ma üritasin suhe lõpetada, aga mees ütleb et ma olen talle vajalik ja ta armastab mind. Et see kõik on ajutine ja varsti teeb oma otsuse. Kõige rohkem mind paneb imestama see, et ma ei ole vihane ta peale, ma tahan olla temaga koos, elada temaga koos. Aga olen lihtsalt armuke. Kas on normaalne, et naine saab teade mehe petuumusest ja on nii rahulik ja tahab lihtsalt, et mees jääks ikka tema juurde. Võib olla mul on midagi viga, et ükski mees ei taha minuga koos elada. Ja kas tõesti võib olla nii, et mees hakkab elama naisega kellega on tuttav paar kuud ja teisele ütleb et ta on talle vajalik ja ei taha suhet lõpetada?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui Sa oma partnerit armastad ja selline kooselu, nagu teil hetkel on, Sind rahuldab ja Sulle haiget ei tee, siis on kõik korras.
Mees, kes kahe naisega elab, on siiski ükskord sunnitud valikuid tegema. Sina oled teise naise olemasoluga leppinud, aga kuidas suhtub teine naine olukorda? Kaua tema ja ka Sina olete nõus sellise eluga?
Need on küsimused, mida Sinu partner peab ükskord kindlasti lahendama.
Üksijäämist ära karda, või õigem oleks öelda, ära sellele mõtle. Võib ju olla, et partner Sinu valib, aga võib-olla on Sul veel midagi palju põnevamat ees.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.