Tere,
Äsja läksin lahku oma meessõbrast, kellega olime koos olnud üle kahe aasta. Nüüd olen otsustanud jätkata kellegi teisega. Kuidas seda tema jaoks lihtsamaks teha? Kas lõpetada igasugune suhtlemine lootuses "mis silmist see südamest", mis minu jaoks tundub kõige õigem. Tema aga ütleb, et tal on võimatu ilma minuta, et kui ta mind vähemalt aeg-ajalt NÄEB, et siis on tal kergem. Minu jaoks ei ole lihtne teda niimoodi kannatamas näha ja mulle tundub, et ta ikkagi veel loodab ja ootab ja saab niimoodi veel rohkem haiget. Mida oleks õige teha, et see tema jaoks kergem oleks?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kui oled otsustanud kooselu uue partneriga, siis mõtle millist rolli näed oma eelmisel partneril. Kas tema roll sinu jaoks on sõbraroll? Tundub, et Sinu jaoks see nii võiks olla. Kuidas aga tema sellesse suhtub? Millised on tema ootused? Temal on kindlasti raske ja valus leppida oma uue olukorraga ja kohanemine võtab aega.
Otsustama pead ise kuidas toimida. Arvestama pead ka oma uue kaaslasega, tema võilikku suhtumisse olukorda. Olulised on Sinu tunded oma praeguse partneri vastu ja Sinu soov temaga koos olla.
Edu ja jõudu soovides,
Irene.