Üritan siis kuskiltpoolt alustada...Asi selles, et kardan kohutavalt pimedust ja ka üksinda olemist (olen 21-aastane noor neiu). Üldiselt olen väga vähe üksi ööseks jäänud, aga kui siiski olen.. siis kõikides tubades tuled põlevad ja muusika mängib. Nii tunnen ennast natuke paremini...aga ikkagi olen väga närviline. Iga väiksemgi krõbin tekitab hirmu..olen närviline ja tekivad põhjendamatud nutuhood...ja magamisest ei tule muidugi midagi välja.
Nüüd aga asi selles, et elukaaslane läheb kolmeks kuuks välismaale täiendõppele ja ma olen omadega päris sassis.Ei suuda ette kujutada kuidas ma need kolm kuud üle elan. Olen juba praegu närviline ja kergesti ärrituv.Nutan pidevalt ja uni on häiritud.
Ei osakgi kohe oma tundeid sõnadesse panna.Perekonna arvates ajan lihtsalt lolli juttu..nad ütlevad, et kuidas saab nii suur inimene pimedust karta...aga näete on võimalik...
Mida peaksin ette võtma, sest nii ma kolme kuud küll üle ei ela...olen paanikas...palun aidake!!!

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Niisiis. Nagu ikka on siin mitmeid teid sellest raskusest üle saad. Ükski neist ei too lahendusi päevapealt. Näiteks võite paluda mõnel oma sõbrannal mehe äraoleku ajaks enda juurde kolida. See leevendab olukorda muidugi ainult niikauaks, kuni sõbranna Teie pool on. Teine tee on minna esiteks psühhiaatri juurde ja rääkida oma hirmudest temaga. Ta võib leida Teile rohu, mis seda tunnet leevendab. Siis kolma tee, see on minna ikkagi psühhiaatri juurde ja siis psühhoterapeudi (soovitav analüütilise suunaga) juurde, et uurida oma hirmude sügavamat päritolu. Teie valik nüüd.
HK