Mul on mure.....ma ärritun liigak kergesti....ja ärritudes hakkan ma märatsema ja ei kontrolli mida ma ytlen ja mida ma teen...olen 15 aastane tydruk...ja olen nii mõnelgi korral endale ja teistele viga teinud raevu hoos...ma ärritun iga väikseima asja peale...viha hoos ma olen end niimoodi vigastanud et olen käeluu murdnud...olen ka teisele inimesele kallale läinud....siiiamaani olen ma sellest üle olnud vaid tänu sõprade abile...nemad on mul mõistvad ja arusaajad inimesed...aga ma tunnen et sellest jääb väheks...igakorraga yha enam kardan ma oma raevuhooge...ma ei taha kellelegi viga teha, aga seda juhtub....mida ma peaksin tegema???

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kas Teil on võimalik endale selgeks teha, mis Teid ärritab? Kas see on seotud Teie endaga, või Teid ümbritsevaga? Kui ümbritsevaga seotud, tuleb end harjutada mõttega, et teisi inimesi on raske muuta, Teie saate muuta oma suhtumist inimestesse ja olukordadesse. Kui Teile tundub, et rahulolematuse põhjus on Teis endas, siis on vaja enesekindlust tugevdada. Usaldage sõpru ja arutlege selle üle, arvan, et kõrvalt Teie olukorda vaadates, oskavad nad Teile nõu anda. Kui olete harjutanud oma suhtumist muutma, kuid ikka tundub Teie käitumine kontrolli alt väljuvat, soovitan minna psühholoogi jutule. Koos leiate kindlasti lahendusi.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.