Olen 17 aastane neiu, treenin tippspordi tasemel. Mis teha, kui hoolimata treeningutest on kehakaal pisut suur, mis on takistuseks sportlikel saavutustel?
olen 168 cm pikk ja 63-66 kg.Tean, et see mahub veel normaalkaalu, kuid kui ma koguaeg sööks nii palju, kui isu on, siis see enam nii ei oleks-ja nii piinab mind pidevalt mõte toidust-"tahaks midagi süüa". Vahepeal ei suuda oma isule vastu panna ja kaal jälle suureneb...

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan treeneriga vestelda toitumise teemadel, leida endale mõne spetsialisti abiga õige toitumise kava, mis Teile sobib. Oluline on, et söögiajad oleksid iga päev ühel ja samal ajal ja söögikordi võiks olla 4-5. Sportlasele on vajalik oskus oma mõtet juhtida nii ärevuse tekkides, kui ka õige söömise suhtes.
Püüdke mõtet söögist tõrjuda ja viia tähelepanu mujale, kui pole õige söögiaeg. Nii, nagu treenite lihaseid, nii treenige ka suhtumist söömisesse. Kui on söögiaeg, sööge rahulikult ja sisendage endale, et söömiste vaheaegadel ei mõtleks toidule. Kui mõte toidust meelde tuleb, öelge endale:"Stopp! Praegu toidust ei mõtle" ja nii seni, kuni õiged söögiajad on osa Teie päevasest elurütmist.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.