Tere,
Olen M33, meil on 2 last, 2 ja 6. Suhted naisega on halvad, lahku minna ka ei taha. Magame eraldi voodites, sex elu ei ela. Elu on pingeline ja mitte eriti elamisväärne. Viimane sõna on see, et peaaegu ignoreerime üksteist (aga lapsed on vahvad:)). Kas saaks arstionu käest ühe tabletikuuri (nii 6 kuud umbes see asi vist käib), et suudaks hinge see hoida ja edasi elada. Laste pärast on vaja edasi elada, oma eluõnne puudumisega olen juba ammu leppinud.

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Arstionudel ja -tädidel on igasuguseid tabletikuure välja mõeldud. Ma ei ole küll kuulnud, et rikkiläinud abielusuhete tablettidega ravimise kuuri keegi oleks leiutanud. Kui Te leiate mõne sellise, kes mingi imerohuga selle korda saaks teha, andke mullegi teada. Saab teistelegi soovitada.
Tõsisemalt. Antidepressandid aitavad ehk küll mõnesugusest masendusest üle. Aga kaua see mõju kesta saab, kui Te elate elu, mis teile rahuldust ei paku? Banaalne aga tõsi: rahulolu abielus on oluline ka muudes valdkondades rahulolu tundmiseks. Väidetakse, et kui kodus korras, siis saab muude asjadega kah hakkama. Sellepärast soovitaks peale tablettidega depressiooni ravimise ka oma suhete klaarimisega tegeleda.
HK