Tere!
Mul on selline mure. Olen oma noormehega koos juba 2 aastat. Tema armastab mind, aga mina teda aga mitte. Samas on ta minust 11 aastat vanem. Probleem on selles, et ma ei usalda teda. Temale aga käib närvidele, et küsin kogu aega, kuha ta läheb, kellega aega veedab.Asi ei ole armukadeduses, kuna ma ei arva, et ta mind petab.Asi on pigem selles, et kardan, et ta tegeleb millegagi ebaseaduslikuga.Samas ei ole ta ka lubadusi pidanud, mida ta annab.Olen temaga koos pigem harjumusest. Sõbrannad leiavad, et raiskan lihtsalt aega, kuna võiksin leida, kellegi, keda ka mina armastan.Arvan, et olen temaga koos, kuna lihtsalt ei taha üksi olla. Kaks aastat tagasi, kui hakkasin temaga suhtlema, purunes minu elus suhe inimesega, kellega lootsin terve elu koos olla. Tunnen, et kui ei saa olla selle inimesega, siis ju vahet pole kellega koos olen.Andke mulle nõu!
Aitäh!

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kas elada üksi, või kellegiga koos ja kellega koos elada, otsustate loomulikult Teie ise.Teiste arvamust tasub ka kuulata, kuid kuna inimesed on nii erinevad, siis eelistused samuti. Arutage koos partneriga oma ootusi teineteise rollile, püüdke talle selgeks rääkida oma vajadus teada saada tema tegemised ja paluge enda sooviga arvestada. Lubage temal Teile esitada omapoolsed soovid Teie käitumise suhtes. Talle võib Teie huvi tema tegevuse kohta tunduda liigse kontrollina. Seejärel leppige kokku edaspidine käitumine. Hea kooselu eelduseks on usaldus, austus ja loomulikult ka positiivsed tunded.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.