Lp. dr. Kalvet,
olen majandusliku kõrgharidusega 31 a. naine kahe lapse ema. mul on pikk töökogemus suurettevõttest-olin hinnatud spetsialist. lisaks on mul huvitavad hobid ja igati normaalne pere-elu. hetkel töötan ma müügialal. nüüd, 31a. võin julgelt öelda, et olen lakkamatult e. siis kogu aja peale keskkooli tegelenud enesemääratlemise selle kaudu, et mis mind huvitab ja kuhu ma tahan jõuda. Aga kuna huvideskaala kõigub vahelduva eduga psühholoogiast kunstini (sinna vahele mahuvad ka tervise- ja sporditeemad ja majanduskõrgharidusest külge jäänud kirg turundusvaldkonna vastu), siis tunnen et otsustamatus oma edasise professionaalse karjääri suhtes väsitab mind juba kohutavalt. Mu tuttavad, kes valisid kitsa spetsialiseerumise, on 10a. teinud märkimisväärseid edusamme oma alal, mina olen küll laia silmaringiga, aga oma jonni (loe: soov teha õige valik nii majanduslikus kui isiksusliku arengu mõistes) tõttu pigem juba aastatepikkuses paigalseisus kui et liikumises. Lisaks, on mul tunne et mida aeg edasi, seda ebaselgemaks mu enesekuvand muutub. Selle on põhjustanud suutmatus valikuid teha ja otsuseid langetada. Kes nõustaks? Aastad ju lähevad.
Tänades,
eneseanalüüsi "ohver"

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Soovitan mõtiskleda selle üle, milline eriala on see, mis Teid kõige enam köidab ja siis uurida sellega seonduvat. Seni olete tegelemud aladega, mis majanduslikult on tulusad, kuid mõni eriala seda ei ole. Kaaluma peaks ka uue eriala vallkul seda, kui pikk on õppimise aeg, et saavutada mingi tase, millised on arenemise võimalused pikemas perspektiivis ja kuidas aitavad Teid senised kogemused. Olulised on ka Teie võimeid ja eeldused sellel alal. Infot võiksite küsida Karjäärikeskusest,Tallinnas, Liivalaia 23, tel.6466727.
Tahan Teid kiita, kuna olete elus palju korda saatnud. Te olete haritud, kahe lapse ema, hea naine ja Teil on hästi funktsioneeriv pere. Arvan, et see on hea saavutus. Hinnake end ka ise sellisena.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.