Tere!
Et alustada räägin sellest, et olin kuuene kui ema läks, isa ja ema "laenutasid" mind üksteisele ja pidin taluma ka ema pidevat joomist.eks see on jätnud jälje hinge ja arvan ise, et see mis nüüd jutuks tuleb ongi sellest pasast tingitud mis toimus.
Olen tänaseks 20 ja elan koos naisega kes on 31 ja kellel on kaks last.Oleme koos olnud 3 aastat(olin 17 kui hakkasime elama koos) aj nüüd on siis käes hetk kus ootab ta minu last.olen talle lubanud ka et ma tahan seda last.nüüd aga juhtunud see, et olen hirmul, mis saab edasi?kardan, et ei suuda oma peret hoida ja kasvatada last.kolme last.peale selle on meie pereelu koguaeg nii sassis kui vähegi võimalik-ta arvab minust kogu aeg kõige halvemat.tema arust ma petan teda ja vaatan teisi naisi ja ei taha teda ja veel sada asja mida ainult üks naine suudab välja mõelda.aga armastan teda.lapsed mind ei kuula mitte üldse sest et ta sõimab mind laste ees ja laidab minu otsuseid pidevalt valedeks.ei oska enam olla kodus.olen väsinud.istun tihti öösel 2 ni arvuti-teleka-raamatu taga ainult sellepärast, et mitte minna temaga samal ajal voodisse.voodis õhtul hakkab ta mind süüdistama selles, et ma nt. töö juures liiga kaua suitsu tegin vms.ühesõnaga ainult tahab leida miskit millega alustada tüli.ma ei tea miks...
kodus oleme koguaeg vaenujalal, sest mina ei tee seda ja teist nii, nagu vaja.olen nõutu ja vajan abi.
enam ma miskit muuta ei saa sest tulemas on laps.seda ta mulle ka iga tunni aja tagant mainib.kiusuga.
mida teha, et olla õnnelik?olla armastatud ja tahetud?kas peaksin tõesti leppima olukorraga või otsima endale kellegi teise?appi...

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Olete armastav, tubli elukaaslane ja see on Teie naisele ka selge. Teie naine on ebakindel ja kartus Teid kaotada sunnib teda käituma sellisel moel. Ka lapse saamise soov on üks käitumise viis, kuidas meest enda kõrval hoida.
Teil tuleb võtta ette kõnelus, kus mõlemad räägite sellest, millised on teie ootused mõlemi rollile. Soovitan Teil end rohkem kehtestada peres. Kui te kasvatate koos lapsi, peate kokku leppima käitumise ja sellest mõlemad kinni pidama. Laste ees teineteist kritiseerida kindlasti ei tohiks. Naisele tuleb teatavaks teha, et sellist temapoolset käitumist Teie kaua ei suuda taluda. Kui te mõlemad teineteist austate ja oma käitumist suudate korrigeerida, siis tunnetegi rõõmu elust (kooselust). Julgust Teile välja öelda oma seiskohad ja soovitan teha seda rahulikult, kuid enesekindlalt.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.