Tere!Lugu selline:pöördusin oma kroonilise emakakaela põletikuga arsti poole mis viimnasel ajal põhjustas mul vaevusi ja ägenemist.Võeti analüüsid ja selgus
et emakakael on väga paistes.Põletiku näitajaid aga ei ole.Arst on täiesti nõutu.
Kuid see põletikuline protsess algas mul siis kui mul elus toimus üks väga ebameeldiv sündmus.Sellest lähemalt.
Nimelt olin ma tunnistajaks sellele, kui mu üks väga lähedastest inimestest
pettis(olid vahekorras)mu elukaaslasega.Arvates,et ma magan viisid nad minu
kodus selle toimingu teiselpool ust lõpuni.Olin nagu halvatud.Ei saanud ja ei
tahtnud ka neid takistama minna,sest kartsin,et minu kõrval magav tütar võib
ärgata ja seda inetut pilti näha.Abikaasast oli see üllatus kuna elame juba
7aastat koos ja mul pole ta vastu kunagi teiste naiste pärast pretensioone
olnud,ta hoidis mind väga.Peale seda inetut vahejuhtumit analüüsisime pikalt tekkinud olukorda
ja otsustasime koos ikkagi eluteed jätkata.Kuid minu tervis halvenes.Kas võib olla sellest sündmusest tekkinud seisund olla üheks põhjustajaks minu haigusele?Kuidas sellest üle saada?Kas on ka sellisele seisundile mingeid ravimeid?Juba mitu kuud ei ole mul tahtmist midagi teha.Ei suuda ennast
sundida mitte millekski.Enamik mu ümber toimuvatest sündmustest ei omanda
minu jaoks mingit tähtsust.Ka lastega ei suuda üldse tegeleda.Sooviks sellest
ükskord välja tulla ja ka oma tervise korda saada.Teid tänades.Patsient

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teie suhted mehega on olukorda arvestades siiski usalduslikud, kuna mees oli nõus tekkinud olukorda analüüsima. Kindlasti väitis ta, et sellel juhtumil pole tema jaoks sügavat sisu, st. tundeid selle naise suhtes ja kindlasti ta kahetseb juhtunut. Soovitan teda uskuda ja püüda töötada oma hoiakutega nii, et suudaksite seda juhtumit unustada. Keskenduge sellele, mida Teie mees teeb positiivset (hästi) ja andke talle see eksimus andeks. Üheks tõsiseks andestust väärivaks sammuks mehe jaoks on see, kui olete talle seksuaalpartner ilma etteheideteta. Kõik see nõuab Teilt pingutust ja aega, kuid samuti ka mehelt. Aidake ja usaldage teineteist, ning pöörake pilk tulevikku, võttes kaasa mineviku kogemuse, kuid mitte kibestumise. Kui Te olete tõeliselt mehele andeks andnud, usun, et taastub ka tervis.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.