Tere!
Kuidas käituda ebahariliku ülemusega, kes ei oska normaalselt suhelda ega saa adekvaatselt paljudest asjadest aru?
Olen proovinud hästi läbi saada, siis hakkab ta kõigi kohta kõike uurima,valetab, ei oska eetiliselt mõeldagi, ajab inimesi tülli jne. Kui olen talle ebasobiva käitumise või töökorralduse kohta ettevaatlikult ja kaudselt märkusi teinud, siis muutub vihaseks ja kättemaksjaks.
Üksteise järel mu kolleegid lausa lahkuvad töölt, ehkki töökoha saamine on ääretult raske, kõik on pidevas pinges, suhted kollektiivis on äärmiselt halvad, kõik kardavad kõiki jne. Kuidas vastu pidada? Ülemuse ülemus ei reageeri kollektiivi pöördumisele, temale on oluline, et töökoht oleks täidetud (sellele nõutavatel tingimustel -juhtimiskoolituse sai asendajana tasuta, rohkem sellise kvalifikatsiooniga inimest lähikonnas pole, mujalt ei otsita).

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Teiste käitumist muuta on keeruline. Vaeva tuleb näha oma hoiaku muutmisega ülemuse suhtes. Püüdke näha ülemuse positiivseid jooni, midagi ta kindlasti hästi teeb ja ärge pöörake tähelepanu negatiivsetele. Kaldun arvama, et ülemus on ebakindel inimene, kes kardab oma positsiooni pärast. Kui kogu kollektiiv suhtub temassa heatahtlikult, muutub ta oma positsioonil kindlamaks ja puudub vajadus oma võimu teile demonstreerida. Leidke kollektiivis inimene kellega Teil on võimalik meeldivalt vestelda, kes on toeks. Püüdke alati jääda rahulikuks, ärge vastake agresiivsustele samaga. Säilitades rahulikkuse, teete kurja vastase relvituks ja tal puudub vajadus Teid rünnata.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.