Tere. Olen ise 27 aastane mees ja selline naljakas lugu, et mu elukaaslane kogu aeg vigiseb minu kallal. Ta on minust mõned aastad noorem. Suhte algul oli mul see suhteliselt üks kõik, aga nüüd kui me juba kaks aastat koos oleme elanud, nüüd hakkab mulle see lõpuks ikkagi närvidele käima. Vahest ta isegi ei ütle midagi halvast, aga tema toon ja miimika, kuidas ta ütleb teeb haiget. Kas on olemas mingit nippi, kuidas oleks teisele inimesele hea vastata, kui ta sind vaikselt terroriseerib ja nokib? Või on parem üldse mitte vastata? Kunagi nägin ühte saadet koduloomadest, kus veidi naljakalt käituvad loomad õpetati paari kuuga päris normaalseks. Äkki saab inimesi ka kudagi mõjutada;)

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Kardetavasti ei ole naine koduloom, et teda saaks treenida mitte "vigisema". Kui naine Teie sõna kasutades vigiseb, siis kindlasti võib oletada, et Te teete midagi niisugust, mis paneb naise vigisema. Kui Te teraselt jälgite neid kordi, kus naine käitub sellisel viisil, et see Teile ei meeldi, siis ehk ilmneb, mis teda sunnib selliselt käituma. Ma olen harjunud mõtlema, et miski ei juhtu ise-enesest. Kui miski juhtub, siis on sellel mingi põhjus. Sageli on selle põhjus mitmesugustes partnerite omavahelistes suhetes juhtuvates asjades.
Inimesi saab mõjutada hea sõnaga. On ju öeldud, et hea sõna võidab võõra väe.
HK